Arbitrage

Zaalspelregels info avond op donderdag 7 december

Nieuws afbeelding 30-11-2023
De Alliance Arena staat weer, zalen in de regio zijn geboekt en de eerste wedstrijden worden zaterdag gespeeld (Topklasse poules!).

Wil je naar aanleiding van de zaalhockey info avond meer weten over de spelregels in de zaal? Ga je voor het eerst fluiten in de zaal en wil je tips en trucs om dit snelle spelletje te begeleiden? Wil je als ervaren fluiter een opfrisavond bijwonen?
Kom naar de Alliance zaalspelregels info avond in het clubhuis op 7 December om 20.00 uur!

Zaalhockey is echt anders dan veldhockey. Voor de spelers en voor de scheidsrechters. Dus een opfrisavond is echt nuttig om voorbereid te zijn. Naast de standaard regels, wordt een update gegeven over aanpassingen van het reglement en wat de KNHB als aandachtspunten wil meegeven.

Wil je jezelf alvast voorbereiden dan een overzicht van aantal highlights:

Bekijk de video KNHB Briefing scheidsrechters zaal 2023-2024 met een aantal nieuwe interpretaties:

Lees het Spelreglement Zaalhockey, vanaf 13 november 2023:

Meer weten over de regels, hoe je hier het beste meer om kan gaan en tips om met zelfvertrouwen de zaal in te gaan? Kom naar de info avond zaalspelregels.

We wensen iedereen veel plezier. Wil je meer info of heb je concrete vragen of fluiten in de zaal. Neem contact op via: [email protected].

Met sportieve groet,
Ewoud Meeuwissen
Voorzitter Arbitragecommissie

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.