Alli Talent in de zaal op zondag 3 dec - er is nog plek voor O8/O9

Nieuws afbeelding 28-11-2023

Het zaalseizoen staat alweer voor de deur. Onze eigen AlliArena wordt binnenkort weer opgebouwd en dat betekent: tijd voor Alli-talent in de zaal!

Tijdens deze clinic zorgen de toptrainer en speelster van Alliance ervoor dat jij klaargestoomd wordt voor het nieuwe zaalseizoen. Ben jij er klaar voor? Geef je dan snel op, want voor deze clinic geldt echt: vol = vol.

Wie: O8 en O9 teams
Wanneer: Zondag 3 december
Hoe laat: 09:00 – 12:00 uur (aanmelden vanaf 08.30 uur)
Kosten: €27,50 (inclusief snack en limo)

Let op: Binnenschoenen en bitje verplicht, zaalstick en handschoen zijn gewenst, maar niet verplicht! (veldstick mag dus omdat deze sticks nog licht genoeg zijn)

Wie: O10 en O12 teams
Wanneer: Zondag 3 december
Hoe laat: 12:45 – 15:45 uur (aanmelden vanaf 12.15 uur)
Kosten: €27,50 (inclusief snack en limo)

Let op: Binnenschoenen, zaalsticks, bitjes en handschoentjes zijn verplicht

Heb je vragen over de clinic of het inschrijven? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Als de clinic vol is, kun je niet meer inschrijven. Je kunt dan een e-mail sturen om op de wachtlijst geplaatst te worden.

Inschrijven via de website:

• Klik op ‘inloggen’ (rechtsboven op de pagina)
  • Klik op ‘club’
  • Klik op ‘ evenementen’
  • Klik op ‘Alli Talent Zaal O8 O9’ of ‘Alli talent Zaal O10 O12)’
  • Meld je aan en betaal met iDeal

Inschrijven via app:

(let op als je als ouder bent ingelogd met meerdere familieleden dan zie je geen evenementen en zal je op de website moeten inloggen)

-Open de Alliance app
-Klik op ‘meer’ (onder in het scherm)
-Klik op ‘evenementen’
-Klik op ‘Alli Talent Zaal O8 O9’ of ‘Alli talent Zaal O10 O12)’
-Meld je aan en betaal met iDeal

Wij kijken enorm uit naar de clinic!

Groetjes,

Xavie Richters