Bestuurstafel

Algemene Ledenvergadering MHC Alliance maandag 6 november 20.00 uur

Nieuws afbeelding 5-11-2023 Deze ALV staat zoals gebruikelijk het financieel jaarverslag van het vorig seizoen op de agenda, naast de stand van zaken op algemeen en op hockeygebied. Bijzondere agendapunten zijn de presentatie nieuwe huisstijl en de installatie van de AlliRaad.

Alle leden of vertegenwoordigers zijn door het bestuur middels een e-mail uitgenodigd. De vereniging is voor en door leden. Dus kom naar de ALV op maandag 6 november. U bent vanaf 19.30 welkom.

Achter de login van onze website zijn bij Club - Documenten de volgende documenten beschikbaar:
  • Uitnodiging en agenda van deze ALV
  • Notulen van de vorige ALV's op 13 juni en 4 juli 2023
  • Jaarrekening 2022-2023

Met sportieve groet,

Het bestuur

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.