GAAT NIET DOOR Oktoberfest 18+ am 10 November.

Nieuws afbeelding 18-10-2023
Update 29/10: die Party geht leider nicht mehr...........
----------------------
Liebe 18+ Alliance Freunde,

Op 10 november staat ons jaarlijkse Oktoberfest weer voor de deur. Dit is hét evenement van onze club waar je zeker weten bij moet zijn geweest. Vorig jaar waren wij compleet uitverkocht en werd het een bijzonder mooie avond met veel lol, een prachtige Marcelino-act, top DJ's (en heel veel bier).

Om dit succes te overtreffen is de organisatie nu in handen van Heren 1, dus het beloofd wederom een groot spektakel te worden. Deze keer zal de avond aangevuld worden met diverse spellen zoals Bierpong, Spijker slaan, Spijkerbroek hangen, Bierpul schuiven etc.

Also, willkommen op het:

MHC ALLIANCE OKTOBERFEST 18+

Freitag 10 November | 20.30 – 01.00

Bratwurst, Pretzels und Bier

Ga schnell naar het evenement in de Alliance app in menu Meer... of via de site achter de login en bestel je kaarten. Het aantal kaarten is beperkt en OP=OP!
Ben je geen Alliance lid of vrijwilliger - niet getreurd, meld je dan aan via een DM in onze social media (Insta FB).

Als je geen eigen inlog hebt kun je de inlog van je kind gebruiken om kaarten te kopen: wil je meer dan 1 kaart, bestel dan introducé kaarten.

Datum: vrijdag 10 november
Tijd: 20:30 uur - 01:00 uur
Acts: DJ-TechMo & DJ LucaTony & Marcelino
Kosten: € 14,95 p.p.
Doelgroep: 18+Senioren, Vrijwilligers, Ouders, Introducees welkom!

Op zoek naar lederhosen & dirndl? Tip: op de fiets of website naar Jan Monnikendam voor je tiroler broek, hoedje of jurk.

Wir sehen uns auf der Oktoberfest Party!
Viel Spaß und liebe Grüße!