Evenementen

Slaan, Scoren en Stralen Clinic in de herfstvakantie - Doe je mee?

Nieuws afbeelding 15-10-2023
Hockey jij in de Dierentuin, O8, O9, O10 of O12? Dan heeft MO16-1 geweldig nieuws! Op maandag 23 oktober organiseren zij de meest fantastische 'Slaan, Scoren, Stralen Clinic' en willen JOU uitnodigen om met ons mee te doen!

Maandag 23 oktober (in de herfstvakantie)

10:00 - 16:30 uur

Voor wie?
Dierentuin, O8, O9, O10 en O12

Deze clinic wordt geleid door niemand minder dan onze toppers van MO16-1, die je zullen leren hoe je de bal slaat, doelpunten scoort en straalt op het hockeyveld!

Wat kun je verwachten op deze geweldige dag?
  • Leer nieuwe trucjes en technieken van de top speelsters van MO16-1
  • Heel veel plezier en leuke spelletjes met je vrienden
  • Een heerlijke lunch en snacks om je energie op topniveau te houden
  • En het leukste van alles: je kunt vriendjes en vriendinnetjes van andere hockeyclubs ook opgeven! Samen kunnen jullie een onvergetelijke dag beleven op het hockeyveld
Hoe schrijf je je in als lid?
  • Log in via de app of op www.mhc-alliance.nl met je eigen inlognaam en wachtwoord.
    (app: menu ...Meer/Evenementen, website achter login: Club/Evenementen
  • Bij Evenementen kies je 'Slaan, Scoren, Stralen Clinic'. Kies of je een introducee mee wilt nemen (max. 2 introducees)
  • Reken af via iDeal, je hebt dan meteen betaald - ook voor je introducee.
Hoe schrijf je je in als introducee?
  • Dit kan alleen via een inschrijving van jouw vriendje of vriendinnetje dat lid is.
Kosten voor een lid zijn €45,- en voor een introducé €50,-. Heb je vragen of heb je meer informatie nodig? Aarzel niet om contact op te nemen via [email protected]

Pak deze kans om te schitteren op het hockeyveld! We zien je graag op maandag 23 oktober.

Met veel enthousiasme en sportieve groeten,

Namens MO16-1
Xavie Richters
Coach/trainer

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.