Bar & Clubhuis

(Let's) Stick Together!

Nieuws afbeelding 26-9-2023
De barcommissie van Alliance introduceert een nieuw initiatief: "Stick Together". Met als doel het versterken van de band tussen ouders, leden en de club, legt dit initiatief de nadruk op gezelligheid en huiselijkheid.

"Stick Together" is meer dan alleen een naam; het is een beweging binnen Alliance om samen te komen en momenten te delen. Naast diners en vrijdagmiddagborrels (vrijmibo's), zal de club nu ook teamlunches en teamdiners onder deze noemer organiseren.

'Het idee is om bij Alliance te genieten van goed gezelschap, lekker eten, drinken en borrelen. We willen dat iedereen zich thuis voelt en de connectie met de club en elkaar versterkt', vertellen initiatiefnemers Marieke Visser en Robertjan Lievaart van de barcommissie.

Of je nu deel uitmaakt van een team, ouder bent van een speler of gewoon een trouw lid bent, "Stick Together" nodigt je uit om te genieten van wat Alliance te bieden heeft en de gemeenschapsgeest te versterken.

Kom en maak deel uit van deze hechte gemeenschap! Op vrijdag 13 oktober serveren we verschillende menu’s:

Het Stick Together Teammaaltijd Menu: 1 shift om 18:00 uur, 1 shift om 19:00 uur, maximaal 3 teams per shift

Het Stick Together Diner: max. 24 couverts om 18:00 uur, max 24 couverts om 19:00 uur.

Het Stick Together Diner duurt tot 21:00 uur.

Het Stick Together Teammaaltijd Menu (€8,50 of €9,50 met ijsje) is bedoeld voor teams die zich willen opgeven en bestaat uit Pasta Bolognese. De begeleiders/ouders kunnen naar keuze een gerecht uit het Stick Together Diner bestellen (zie hieronder).

Het Stick Together Diner is bedoeld voor teamgenoten, vrienden of familie die wat exclusiever met elkaar willen eten. Maximaal 8 personen per reservering.

Menu Stick Together

Voor de kids:
Hamburgermenu en waterijsje €9,50

Voor de volwassenen:
Hamburgermenu XL €13,95
Sous-vide gegaarde zalm met venkel-abrikozenrelish €17,95
Supermalse biefstuk met rode wijnsaus €17,95

Sidedishes:
Rosevalaardappelen met rozemarijn
Salade van rucola, veldsla, tomaatjes, paprika, dressing, feta, avocado

Dessert:
Meringuerol met room en frambozen

Bijpassende wijnen:
wit Puglia €6,- per glas
rood Puglia €6,- per glas

Opgeven kan (tot 11 oktober) per mail naar: [email protected] o.v.v. naam, telefoonnummer, aantal personen (volwassen/kinderen), voorkeurstijd en menukeuze.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.