Evenementen

Pubquiz 18+ 22 sept | nog enkele plekken | schrijf je snel in!

Nieuws afbeelding 11-9-2023
Op vrijdag 22 september gaat de inmiddels beroemde ALLI PUB QUIZZZZZ 18+ weer van start!

Deze keer een speciale 'Back to the 90's editie' als afsluiter van het 95-jarige lustrum.

Het belooft weer een gezellige, spannende en hilarische avond te worden met onze quiz master toppers Jan Maurits Duparc en Maarten Bouwhuis.

Geef je dus snel samen met je hockey maatjes of andere ouders op, trek je speciale 90's outfit uit de kast en speel mee om die felbegeerde eerste prijs en eeuwige roem!

Wanneer: vrijdag 22 september
Wie: 18+
Tijd: start quiz 20.30 (clubhuis open 20.00)
Kosten: € 50 per team (max 6 personen)
Hoe schrijf je je in?
  • Log in via de app of op www.mhc-alliance.nl met je eigen inlognaam en wachtwoord.
  • Bij Evenementen kies je het 'Lustrum PubQuiz'
    (app: ...Meer/Evenementen, website achter login: Club/Evenementen)
  • Je geeft voor je hele pubquiz team op.
  • Reken meteen af via iDeal.
Vol=vol

Tot snel!