Bestuurstafel

Nieuwe duurzame videotoren bij veld 1

Nieuws afbeelding 5-9-2023
Nu te bewonderen op Alliance: onze prachtige nieuwe videotoren! Afgelopen zaterdag heeft de firma Houthandel Getsewoud (link) de nieuwe videotoren geplaatst en de oude meegenomen.

De oude toren was afgekeurd en niet meer bruikbaar. Na een zoektocht langs verschillende aanbieders is besloten om de oude videotoren te laten vervangen door een houten versie. Zie hier het fraaie resultaat!

De videotoren biedt naast een erg goed zicht op Veld 1 voor de filmer de mogelijkheid voor sponsoren zich te tonen aan de Alliancers en onze bezoekers.
Ben je geïnteresseerd om je bedrijf onder de aandacht van Alliance-leden en haar bezoekers te brengen? Neem dan contact op met de sponsorcommissie via [email protected].

Hoogachtend,
het bestuur

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.