Openingsdag op zaterdag 2 september

Nieuws afbeelding 25-8-2023
Zaterdag 2 september starten we het nieuwe hockey seizoen met een feestelijke openingsdag voor de Jongste Jeugd, O12 & O14.

Deze dag zal in het teken staan van kennismaken met je nieuwe teamgenoten en ouders. Ook zullen Technisch Manager André Westdorp en de Jongste Jeugdcommissie de plannen voor komend seizoen aan de ouders presenteren.

De Dierentuin maakt kennis met onze club tijdens een ontdekkings-/speurtocht op het terrein van Alliance.

De categorieën O8 t/m O14 krijgen een clinic aangeboden, verzorgd door Game Intelligence en ondersteund door onze toppers van Dames 1 en Heren 1.

• Dierentuin
    10:00 - 11:15 uur Speurtocht
    10:10 uur Informatiebijeenkomst ouders
  • O8
    10:15 - 11:45 uur Clinic
    10:45 uur Informatiebijeenkomst ouders
  • O9
    11:15 - 13:00 uur Clinic
    11:45 uur Informatiebijeenkomst ouders
  • O10
    11:15 - 13:00 uur Clinic
    12:25 uur Informatiebijeenkomst ouders
  • O12
    12:30 - 14:45 uur Clinic
    13:10 uur Informatiebijeenkomst ouders
  • O14
    13:45 - 15:30 uur Clinic
    14:25 uur Informatiebijeenkomst ouders

Graag willen wij iedereen vragen dit uiterlijk 28 augustus bij eigen coach/manager te melden. De coaches/managers ontvangen binnenkort een mail met daarin een link om aan te geven hoeveel spelers van hun team aanwezig zullen zijn op de openingsdag.

Donderdag 31 augustus ontvangen de coaches/managers meer informatie over de invulling van de openingsdag.

Met sportieve groet,
Evenementencommissie 'Openingsdag'

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.