Bestuurstafel

Van het bestuur - nieuwsbrief

Nieuws afbeelding 21-7-2023
Van het bestuur

Alliance is een bruisende vereniging met een gemotiveerd en hardwerkend bestuur. Hieronder een aantal belangrijke recente ontwikkelingen.

• Tijdens de ALV van 13 juli is Thierry Smagge benoemd tot nieuw bestuurslid en is verantwoordelijk voor Clubhuis, Horeca & Evenementen. Lees hier meer over Thierry.
  • De functienaam van bestuurslid Breedtehockey is aangepast naar Jeugdhockey ([email protected]). Waarmee binnen het bestuur een duidelijke verantwoordelijkheid is voor de jeugd (waaronder jongste jeugd en junioren), voor de senioren en voor tophockey dat in een matrix verantwoordelijk is voor de selectie- en opleidingsteams bij de junioren en Dames 1 en Heren 1 bij de senioren.
  • De Algemene Ledenvergadering (ALV) is akkoord gegaan met een nieuwe versie van de statuten van de vereniging. De huidige versie was van 2009 en de aanpassingen komen met name voort uit het nieuwe bindingsmodel tussen de hockeyverenigingen en de KNHB en binnen Alliance de formalisering van een continuĂŻteitscommissie en de Alli-raad, adviesorgaan aan bestuur en ALV. Zodra de nieuwe versie gereed is, wordt deze opgenomen op website achter de login bij Club / Documenten / Statuten & Huishoudelijk Reglement.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.