Bestuurstafel

Vrijwilliger van het jaar & Veer van Winnubst

Nieuws afbeelding 21-7-2023
Tijdens de Vrijwilligersavond op 22 juni werden vrijwilligers op onze vereniging bedankt voor hun inzet, ondersteuning en commitment. Voor ieders bijdrage aan het realiseren van de doelstellingen van de vereniging door onze leden te laten groeien middels te ontwikkelen als sporter op gebied van hockey en als mens door de verbinding met elkaar.

Vrijwilliger zijn is niet vrijblijvend; het betekent verantwoordelijkheid dragen en je taken van jezelf (en als het moet ook van anderen) uit te voeren waardoor onze club weer bruist na de coronajaren: het is weer fijn langs de lijn en in het clubhuis. Door ieders inzet groeit en bloeit de club en bijna altijd is het ook gewoon leuk en gezellig om vrijwilliger te zijn van Alliance!

Vrijwilliger van het jaar
Deze waardering namens de vereniging Alliance voor 2023 is uitgereikt aan Carlijn van der Schoot – Zuure!

De benoeming is als uiting van dank en erkenning voor de prestaties in het nabije verleden en ook als aanmoediging voor de komende jaren. Als Categorieleider van Hockey7 heeft Carlijn in de afgelopen twee seizoenen een nieuw en innovatief hockeyproduct aan Alliance toegevoegd. Door samen te werken met de trimmers, en senioren heeft zij beginnend met 1 team vorig jaar, dit seizoen 5 teams en komend seizoen 6 en misschien wel 7 teams in deze nieuwe competitie gekregen. Dat betekent dat we ongeveer 70 senioren op de vrijdagavonden het veld op hebben gekregen.

Dit geeft ten eerste veel plezier bij de spelers zelf, van Alliance en van andere clubs. Daarnaast zorgt het voor nieuwe verbindingen en brengt het reuring op de club op momenten dat het daarvoor nog rustig was. Met dit aantal teams staat Alliance in de top 5 van clubs met Hockey7 teams in Nederland. Wow!

Met deze innovatie is ook een nieuwe groep leden betrokken geraakt bij onze club. Carlijn heeft dit voor mekaar gekregen door haar enthousiasme en standvastig acteren Daar mag ze trots op zijn en daar is de club trots op. Het is een fantastische prestatie en een aanmoedigingsprijs voor de komende seizoenen!

Veer van Winnubst
Deze trofee wordt jaarlijks uitgereikt aan een lid, team of commissie die in dat seizoen op incidentele en structurele basis een bijzondere daad of bijzondere werkzaamheden heeft verricht voor de vereniging. Het bijbehorende houten schild met de veer is in 1989 ter beschikking gesteld door Martin van Winnubst.

Vorig jaar viel de eer te beurt aan de Coronacommissie. Dit jaar heeft het bestuur gekozen voor een commissie die een belangrijke rol heeft gespeeld in het verbinden met de club.
De veer van Winnubst is dit seizoen toegekend aan de Lustrumcommissie!
Bestaande uit Patricia den Dungen, Marieke de Wijs, Fridjof Zorab, Martijn van der Merwe, Teun Roerink, Jort van Laar en Dewi Dellenbag.

De commissie heeft zich ingezet voor jong en oud en heeft er een bijzonder jaar op de club van gemaakt. We hebben het lustrum goed gevierd door plezier te maken met de jeugd en met volwassen op feestjes die de aanwezigen niet snel zullen vergeten. Plezier maken en geven is waardevol. Dank daarvoor!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.