Bestuurstafel

Vacature: Bestuurslid Senioren

Nieuws afbeelding 19-7-2023
Ben jij iemand met visie en daadkracht? Heb jij een groot hart voor Alliance? Heb jij ideeën hoe het nog beter en nog mooier kan op onze club? Heb jij tijd? Wil jij deel uitmaken van het leukste bestuur van de meest bruisende hockeyclub van het Kennemerland?

Dan zoeken wij jou! Vanaf nu is de positie van bestuurslid Senioren vacant. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het organiseren en laten groeien van de seniorensectie van Alliance. Hieronder vallen: de jonge senioren, senioren, trimmers, fithockey en Hockey7.

Naast het seniorenhockey vallen de commissies voor de materialen, kleding, sponsoring en blaashal onder jouw verantwoordelijkheid.

Geïnteresseerd?
Neem contact op met Daan Beekhuis, voorzitter MHC Alliance

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.