Bestuurstafel

André Westdorp - nieuwe TM Jongste Jeugd en Coach Heren 1

Nieuws afbeelding 30-6-2023
Het bestuur van Alliance is enorm blij om aan te kunnen kondigen dat komend seizoen André Westdorp weer terugkeert op de club! We hebben André aangenomen om de functie van Technische Manager Jongste Jeugd uit te voeren en daarnaast de Coach verantwoordelijkheid voor Heren 1 te nemen.

TM Jongste Jeugd
Als TM Jongste Jeugd neemt hij het stokje over van Julian de Witte die zijn carrière buiten het hockey verder gaat opbouwen.
André is een oude bekende van Alliance en was al eerder verantwoordelijk voor de jongste jeugd, alsmede toen voor de tophockey jongens.

Met de kennis en ervaring van André, in samenwerking met o.a. de Jongste Jeugdcommissie, zullen we het vernieuwd Jongste Jeugd beleid in de praktijk brengen en daarmee het hockeyplezier en hockeyniveau van al onze jongste jeugdleden naar een hoger niveau brengen.

Coach Heren 1
Als Coach van Heren 1 is hij de opvolger van Erwin die zich vanwege gezinsuitbreiding afgelopen jaar en zijn functie bij HC Bloemendaal heeft afgemeld voor komend seizoen.

Over beide functies zegt André:
"Na een korte periode afwezig te zijn geweest voelt het als thuiskomen. Ik ben zeer verheugd volgend seizoen weer op de velden van Alliance te mogen rondlopen. Ik ben getrouwd met Sandra en tevens vader van twee (nog) niet hockeyende dochters; Romée van 5 en Steffi van 2.

Naast de rol van TM Jongste Jeugd, zal ik de rol Trainer/Coach van Heren 1 op me nemen. Onlangs zijn de heren gepromoveerd naar de 1e klasse en staat er een mooie, jonge en gemotiveerde ploeg. Vanuit het sterke fundament wat gecreëerd is, ga ik samen met de ploeg verder bouwen aan een geducht 1e klasse team. Met passie en gedrevenheid zullen we niet alleen onszelf en ‘het publiek’ binnen de lijnen proberen te vermaken, maar ook daarbuiten.

Ik hoop op deze manier, om samen met Heren 1, een bijdrage te kunnen leveren aan het verbinden en verenigen van de mensen binnen en buiten de vereniging.

Ik wens een ieder alvast een hele goede zomer toe en tot ziens binnen, buiten en langs de velden!"

Met sportieve groet, namens het bestuur,
Claire van Diemen - Bestuurslid Jeugdhockey
Bas van der Kaa - Bestuurslid Tophockey

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.