Sportways hockeykamp op Alliance | 1e week zomervakantie

Nieuws afbeelding 26-6-2023
Ga je in de zomervakantie mee het veld op met een tophockeyer uit de hoofdklasse?

Boost jouw hockeyskills met Luke Dommershuijzen!

Ga je in de zomervakantie mee het veld op? Ga samen met Luke Dommershuijzen aan de slag om jouw hockeyskills een boost te geven. De uitdagende clinics en afwisselende oefeningen zorgen ervoor dat je heel veel nieuwe dingen gaat leren. Allerlei verschillende hockeytechnieken komen aan bod. Maar er is ook zeker genoeg ruimte om nieuwe vrienden te maken, leuke spellen te spelen en heel veel lol te trappen.

Wie is Luke Dommershuijzen?
Luke komt elke week in actie voor AH&BC Heren 1 en hij speelde bij Jong-Oranje. Afgelopen weken maakte hij een schitterend debuut bij het Nederlands elftal. Als deze ijzersterke middenvelder aan de bal komt, dan pak je ‘m niet zomaar af. Met een paar schitterende passeerbewegingen vliegt hij langs je, op weg naar de goal!

Luke staat één dagdeel van het kamp samen met jou op het veld. Het hockeykamp is van 24 t/m 26 juli 2023. Ben jij tussen de 5 en de 13 jaar oud? Meld je dan snel aan!

Op vakantie in juli? In augustus is er nog een SportWays dagkamp bij ons op de club! Schrijf je hier in.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.