Bestuurstafel

Rogier Cool - de nieuwe Penningmeester van Alliance

Nieuws afbeelding 16-6-2023
Afgelopen dinsdag 13 juli is Rogier door de ALV benoemd tot bestuurslid van Alliance en vervult hij de functie van Penningmeester.

Hallo, beste leden van Alliance!

Mijn naam is Rogier Cool en ik ben gevraagd om binnen het bestuur van Alliance de rol van penningmeester over te nemen van David van Duffelen, die deze rol vele jaren vervuld heeft. Het lijkt mij een eer, maar vooral ook erg leuk om deze rol over te nemen en mij actief met de financiƫn van Alliance bezig te houden.

In mijn werk als bedrijfsfiscalist bij een grote multinational hou ik me ook dagelijks bezig met financiƫn, dus cijfers zijn mij niet vreemd. In de afgelopen weken heb ik al meegelopen met het bestuur en een beetje een indruk gekregen van wat er zoal speelt binnen Alliance en er zijn voldoende uitdagingen, denk alleen al aan gestegen energiekosten en inflatie. In nauw overleg met de rest van het bestuur, de Fin-cie en de Kas-cie, en vele anderen zal ik mij in gaan zetten om dit soort uitdagingen op een zo goed mogelijke manier het hoofd te bieden.

Sommigen van jullie kennen mij wellicht al van langs de lijn op Alliance. Met mijn vrouw Eva hebben wij 5 hockeyende kinderen op Alliance; Floris in de O16, Madeleine in de O14, Victor in de O12, Tommie in de O10 en Valérie in de O8. Op de zaterdag is er dan ook bijna elk moment van de dag wel een kind van ons op Alliance te vinden en moedigen wij graag aan, maar ook op zondag komen we graag naar Alliance om de Heren en Dames aan te moedigen. Het lijkt me erg leuk om nog meer Alliance leden te leren kennen en samen ervoor te zorgen dat Alliance niet alleen op sportief gebied, maar ook op financieel vlak gezond blijft, dus hoop je langs de zijlijn te spreken.

Met vriendelijke groet,
Rogier Cool

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.