Bestuurstafel

David van Duffelen stopt als Penningsmeester

Nieuws afbeelding 15-6-2023
David was sinds augustus 2019 als Penningsmeester onderdeel van het bestuur. Hij heeft zijn ervaring als controller en financieel directeur ten dienste van de club gesteld en heeft veel tijd gestoken in de uitvoering van zijn functie. De Coronaperiode vroeg de nodige flexibiliteit, inzet en daadkracht om maatregelen te nemen en alert te zijn. Dat heeft David gedaan en de club is die periode mede daardoor financieel goed doorgekomen.

David is een vooruitstrevende penningmeester geweest die naast zijn ambitie om de club te verduurzamen zijn functie niet wilde opgeven toen hij met zijn gezin een paar maanden op Bali woonde. Hij bleef actief en aan bestuursvergaderingen werd middels zoom meegedaan en dat was voor hem vroeg opstaan!

Tijdens de ALV van 13 juni is David onder dankzegging afgetreden en hij draagt zijn functie in vol vertrouwen over aan de nieuwe penningmeester Rogier Cool.

Met zijn groene hart zal David zich voor Alliance blijven inzetten in de duurzaamheidscommissie en het realiseren van een aantal mooie stappen die we als club op dat gebied willen zetten.

Dank voor je ondersteuning de afgelopen jaren, je rust rondom problemen, je klankbord en dank voor al die uren die je in deze mooi club hebt gestoken!

Namens de vereniging,
Daan Beekhuis,
Voorzitter MHC Alliance

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.