Bestuurstafel

Algemene Ledenvergadering MHC Alliance dinsdag 13 juni 20.00 uur

Nieuws afbeelding 12-6-2023
Deze ALV staat zoals gebruikelijk de begroting voor het volgend seizoen/boekjaar op de agenda. Hierbij wordt ook een contributieaanpassing behandeld naar aanleiding van de gestegen kosten voor o.a. personeel en energie. Op de agenda staat ook aanpassing van de statuten naar aanleiding van de KNHB ALV op 5 juni 2021waarin door de vergadering besloten is een nieuw bindingsmodel in te voeren voor de clubs en hun leden. Tevens vraagt het bestuur om twee nieuwe bestuursleden te benoemen.

Alle leden en vertegenwoordigers zijn door het bestuur middels een e-mail uitgenodigd inclusief een toelichting op de agenda. Dus kom naar de ALV op dinsdag 13 juni.

Achter de login van onze website zijn bij Club - Documenten de volgende documenten beschikbaar:
  • Uitnodiging en agenda van deze ALV
  • Notulen van de vorige ALV 8 november 2022
  • Begroting 2023-2024
  • Concept statuten 2023
  • Voordracht benoeming Rogier Cool (Penningmeester)
  • Voordracht benoeming Thierry Smagge (Clubhuis, horeca & evenement)

Inloop 193.0 Aanvang 20.00 uur. Clubhuis MHC Alliance

Tot dinsdag!
het bestuur

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.