Een zomervakantie zonder hockey? Echt niet!

Nieuws afbeelding 5-6-2023
Blijf hockeyen met de SportWays dagkampen.

Direct aanmelden voor het hockeykamp in juli? Klik hier.
Wil je naar het kamp in augustus? Dan kun je je hier aanmelden.

Zijn bij jou de zomerkriebels al begonnen? Wij kunnen niet wachten op de zomervakantie! Wekenlang luieren, zonnen, lekker naar buiten en op vakantie. Maar wacht ... de zomervakantie betekent ook wekenlang geen hockey. Dáár steekt SportWays een stokje voor! Tijdens de hockeykampen bij ons op de club kun jij in de zomervakantie lekker blijven hockeyen. Geef jouw hockeyskills in de vakantie een boost, en begin het nieuwe seizoen met een voorsprong. Zien we je daar?

Kalender 2023
Hockeykamp in de zomervakantie | 24 t/m 26 juli 2023
• Kids, 5 t/m 7 jaar | YoungStars, 7 t/m 9 jaar | Juniors, 10 t/m 13 jaar

Hockeykamp in de zomervakantie | 28 t/m 30 augustus 2023
• Kids, 5 t/m 7 jaar | YoungStars, 7 t/m 9 jaar | Juniors, 10 t/m 13 jaar

Samen met de enthousiaste trainers van SportWays ga jij aan de slag om te werken aan jouw hockeyskills. Perfectioneer jouw basistechnieken, leer de hoge backhand en glijd over de buikschuifbaan om jouw tip-in te oefenen. Tijdens de afwisselende en fanatieke trainingen komen allerlei hockeytechnieken aan bod. Je gaat heel veel nieuwe dingen leren!

Sluit het seizoen af met je team - 15% groepskorting!
Zoek jij het perfecte uitje om het hockeyseizoen af te sluiten met jouw team? Of heb jij een hele club vrienden en vriendinnen verzameld waarmee je op kamp gaat? Mail voordat iedereen zich aanmeldt alle namen van jouw groep naar SportWays, en ontvang 15% korting per persoon!

De overnachtingskampen van SportWays: klaar voor jouw grootste hockeyavontuur?
De hele zomervakantie lang organiseert SportWays overnachtingskampen in Amsterdam, Antwerpen en Barcelona. Hockeyers van 10 tot en met 18 jaar oud uit alle hoeken van de wereld reizen naar deze kampen voor de ultieme hockeyervaring. Dompel jezelf een hele week onder met de mooiste sport die er is! Verwacht een uitdagend programma en ga tot het uiterste, met minstens 5 uur hockey per dag. De overnachtingskampen zijn de ultieme beleving voor hockeyers en goalies die hun hockeyskills een boost willen geven. Wacht niet te lang met inschrijven, want meerdere kampen zijn al volgeboekt! Ga via deze link naar de website voor meer informatie.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.