Wedstrijdsecretariaten

Gezocht: wedstrijdsecretaris Jongste Jeugd

Nieuws afbeelding 6-5-2023
Bij voorkeur per direct gezocht! Als wedstrijdsecretaris ben je op de achtergrond een spin in het web als het gaat over de Jongste Jeugd wedstrijden. In deze functie leer je de club, haar leden en vrijwilligers zoals bestuur, categorieleiders en coaches goed kennen. Je bent iemand die het leuk vindt om iets voor de club te doen zonder op de voorgrond te treden. In deze vrijwilligersfunctie ben je bij het hockey betrokken zonder zelf op het veld te hoeven staan. Hockeyervaring is niet noodzakelijk. Zorg jij graag voor een goed verloop van de sportactiviteiten op de zaterdag, dan ben jij de aangewezen persoon.

Activiteiten bestaan bijvoorbeeld uit thuiswedstrijden indelen, communicatie rondom afgelastingen, contactpersoon voor vragen vanuit KNHB over wedstrijden of wedstrijdformulieren, ondersteuning voor afspreken oefenwedstrijden.
Klik hier (link) voor een beschrijving op de vrijwilligerspagina op onze website.

Je hebt een goede steun aan Klaske Kramer, wedstrijdsecretaris Junioren. Zij kent de 'fijne kneepjes van het vak' en hoe je het handig voor de club en ook voor jezelf kan organiseren. Zij kan je ook goed uitleggen hoe de praktijk invulling eruit ziet.

Nieuwsgierig geworden? Neem contact op met Claire van Diemen, bestuurslid Breedtehockey via [email protected].

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.