Hockey & Trainingen

Wil jij meespelen in het nieuwe Hockey7 / Sevens team?

Nieuws afbeelding 7-2-2023
In maart start er weer een nieuw blok van Hockey7. We willen graag een vierde 'sevens' team inschrijven voor de competitie.

De hockey7 competitie is een gezellige hockeycompetitie die eens in de twee weken op vrijdagavond gespeeld wordt. Alle teams van de poule komen dan samen en ieder team speelt twee wedstrijden van 25 minuten.

Komend blok van 5 wedstrijden op 10 en 24 maart, 7, 14 april, 21 mei. Het is 7 tegen 7 in dames-, heren of mixed (huidige teams zijn mixed). Hey spel is op een half veld en zonder keeper, zonder scheidsrechter. De derde helft vinden we ook belangrijk en is altijd zeer gezellig.

Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact op met de categorieleider Carlijn van der Schoot – Zuure via [email protected].

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.