Leuke actie van sponsor Osaka: win met je team truien!

Nieuws afbeelding 19-11-2022
Al mogen we nog af en toe genieten van het zonnetje, de koude wintermaanden komen er echt aan. Tijd voor de kastwissel en een lekkere warme hoodie voor naar hockey, tijdens de wintersport, die lekkere herfstwandeling in het bos, etc…

Alliance en hoofdsponsor Osaka dragen de Alliance teams een warm hart toe, maakt niet uit of je wint of verliest of je een leuk vriendenteam hebt of fanatiek bent. Daarom hebben we een leuke gezamenlijke actie voor alle teams.

We mogen aan een aantal teams Osaka ‘vesthoodies’ weggeven. We doen dit via onze volgers op Instagram op basis van originaliteit *.
  • Zorg dat je Alliance als ouder/verzorger, jeugdlid en/of team volgt op insta @mhcalliance,
  • Like dit bericht dat op instagram staat en
  • Tag ons (en je teammaatjes, ouders/verzorgers) in een filmpje of foto van het team waarin jullie laten weten waarom jullie deze Osaka hoodie verdienen!

Hockeyend op het veld kan, maar dan wel echt iets origineels. We zijn niet op zoek naar de mooiste doelpunten, juist naar het mooiste teamgevoel. Je kunt je filmpje insturen tot en met 26 november, de uitslag zal begin december bekend gemaakt worden via het Insta account van Alliance. De coach kan daarna contact opnemen over de maten, kleur e.d.

We communiceren regelmatig op onze socials hoe het met de vereniging en met de teams gaat. Tag jij Alliance wel eens in het teamverslag van je kind of die leuke teamactie na of voor het hockey? Zeker doen als je het wilt, we reposten graag. Of misschien wil je onze leden een dag meenemen in het leven als teamlid door een ‘insta take-over’ te doen met je team. Supertof! We horen het graag via [email protected] of via een DM.

Veel plezier en succes,
het bestuur en de sponsorcommissie.

* Vertegenwoordigers van het bestuur en de sponsorcommissie zullen op originaliteit beoordelen. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.