Alli Talent in de zaal op 27 nov en 3 dec. (vol = vol)

Nieuws afbeelding 9-11-2022
Hoi allemaal!

Wij hebben ontzettend leuk nieuws voor jullie. Dit jaar organiseren we in onze eigen Alliance Arena twee verschillende zaalclinics. Deze clinics worden begeleid door onze eigen topspelers en trainers. Op zondag 27 november organiseren we een ochtend voor O10 en O12 en op zaterdag 3 december voor O8/O9. Je kan vanaf zaterdagochtend 12 november inschrijven. Wees er snel bij want we hebben een strikt maximum aantal deelnemers! Vol = vol!

Thema: Crazy Colors
Wie
: O10 en O12 teams
: zondag 27 november
Hoe laat : 09.00-12.00 uur (aanmelden vanaf 08.30)
Kosten : € 27,50
Let op : binnenschoenen en zaalstick zijn verplicht

Thema: Sint en Piet
Wie
: O8 en O9 teams
: zaterdag 3 december
Hoe laat : 09.00-12.00 uur (aanmelden vanaf 08.30)
Kosten : € 27,50
Let op : binnenschoenen verplicht. Zaalstick gewenst, buitenstick mag (sticks in deze categorie zijn nog licht genoeg)

Heb je vragen over de clinics of over het inschrijven, neem dan contact en stuur een e-mail naar [email protected]. Wanneer de clinic vol zit, kan je niet meer inschrijven. Je kunt dan een mail sturen om op de wachtlijst te worden geplaatst.

Inschrijven via website:
  • ga naar www.mhc-alliance.nl
  • klik op 'inloggen' (rechtsboven op de pagina)
  • klik op 'club'
  • klik op 'evenementen'
  • klik op 'Alli Talent Zaal O8 O9' of 'Alli Talent Zaal O10 O12'
  • meld je aan en betaal met iDeal

Inschrijven via app:
(let op: als je als ouder bent ingelogd met meerdere familieleden dan zie je geen evenementen en zal je op de website moeten inloggen)
  • open de Alliance app
  • klik op 'meer' (onder in het scherm)
  • klik op 'evenementen'
  • klik op 'Alli Talent Zaal O8 O9' of 'Alli Talent Zaal O10 O12'
  • meld je aan en betaal met iDeal

Je kan lid worden van onze social media pagina’s voor foto’s en info over andere kampen. Zie facebook.com/allitalent en instagram.com/allitalent.

Wij hebben erg veel zin in de clinics in de zaal. Doe je mee?

Groet van Milou

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.