Zaalhockey

De Alliance Arena wordt weer opgebouwd! Vrijwilligers gevraagd.

Nieuws afbeelding 14-10-2022
Beste leden en ouders/verzorgers,

Het wordt weer kouder en natter buiten en guur weer betekent dat ons zaalhockeybloed weer begint weer te stromen. De voorbereidingen voor de zaalhockeyseizoen in onze eigen blaashal zijn inmiddels gestart.

Sinds de komst vorig jaar van onze blaashal, de Alliance Arena, hoeven we voor trainingen en thuiswedstrijden niet de provincie meer in en trainen en spelen we echt thuis. Ook deze winter staat de Alliance Arena weer op veld 4. Die staat er niet vanzelf, we doen weer een beroep op onze fantastische ouders/verzorgers, senioren, stoere junioren etc. Want vorig jaar is er met veel enthousiasme geholpen.

Ook dit jaar zijn er weer vaste opbouwdagen in de 2e week november, dus check meteen je agenda voor:
  • Zondag 6 november: voorbereiding, 2 shifts van 15 vrijwilligers;
  • Woensdag 9 november: dé grote opbouwdag, 4 shifts waarvan tussen 9.30 en 14.00 uur we echt meer dan 65 vrijwilligers nodig hebben;
  • Zaterdag 12 november: 3 shifts, 20 vrijwilligers
  • Zondag 13 november: 2 shifts 15 vrijwilligers
Als je mee wilt helpen, hou dan svp deze data vrij in je agenda! Schrijf je meteen in via dit formulier: https://sites.google.com/view/opbouwalliancearena2022

Bij voorbaat dank voor je hulp!
met sportieve groet van
de Blaashalcommissie

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.