Hockey & Trainingen

Hockeyclinic door Game Intelligence op zondag 9 oktober - inschrijving geopend!

Nieuws afbeelding 23-9-2022
Wij organiseren voor O9 t/m O14 spelers een gave clinic op zondag 9 oktober van 15.15-16.30 uur voor een introductie prijs van € 15,00. Dus geef je snel op want vol = vol!

Game Intelligence is een privé hockeyschool en opgericht om kinderen - naast de training en wedstrijden van hun eigen hockeyclub - extra te trainen op hockeytechniek en ruimtelijk inzicht. Hiervoor gebruiken zij andere methodes dan de reguliere clubs en krijgt het kind meer aandacht en kan het veel oefenen op nieuwe technieken.

Game Intelligence biedt al ruim 9 jaar kwaliteit, voor breedte en top hockey en vind dat iedereen kan oefenen met goede begeleiding en heel erg vooruitgaan. Zeker als je passie hebt voor de sport! Wie het meeste oefent op de juiste manier, ontwikkelt zich het snelste!

Ga naar www.gameintelligence.nl om je in te schrijven. Menu Clinics / Clinic Alliance.

Veel plezier!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.