Bar & Clubhuis

Alliance zoekt barmedewerkers! Iets voor jou?

Nieuws afbeelding 30-8-2022
Alliance is meer dan alleen hockey. Als je al een tijdje lid bent van onze vereniging dan weet je dat het clubhuis en met name de bar een centrale rol heeft. We ontvangen hier graag onze leden, ouders van leden en bezoekers van andere verenigingen. Dat is doordeweeks en met name tijdens de wedstrijden in de weekenden. En natuurlijk tijdens evenementen en feesten. Dan kunnen we niet alleen met vrijwilligers, daarvoor zijn ook medewerkers nodig.

Als je (bijna) 16 of ouder bent, kunnen we je hulp goed gebruiken bij de bar in het weekend of tijdens de Alliance feesten. Je diensten zijn tot op zekere hoogte flexibel in te delen zodat je deze kan afstemmen op school, hockey en vrienden. Je hebt veel vrijheid om te bepalen hoeveel en wanneer je wilt werken, eigen initiatief is welkom en je krijgt een heel mooi salaris.

Hebben we je interesse gewekt? Lees dan verder voor meer informatie.

Wat houdt het werk in?
Je werkt achter de bar bij Alliance en in de keuken. Dit houdt in: heel veel cappuccino’s verkopen en tosti's , broodjes en frietjes bereiden / lunches klaarzetten / evenementen cateren. Natuurlijk niet allemaal tegelijk, het verschilt per activiteit die op dat moment op de club is. En wie er nog meer werken en hoe we de dienst indelen.

Wat zijn de voordelen / wat is leuk?
  • Je diensten zijn tot op zekere hoogte flexibel in te delen, je hebt veel vrijheid, eigen initiatief is welkom.
  • Je ontmoet veel leden van de club. De sfeer is altijd goed.
  • Je ervaart wat horecawerkzaamheden inhouden. Onze barmanager Kees heeft jarenlange professionele ervaring en van hem kan je veel leren.
  • Je werkt in een leuk team met vaste medewerkers en vrijwilligers.
  • Lekker salaris: ben je 17 dan kan meer dan 2x zoveel verdienen als het minimumloon, namelijk € 9 vs. € 4 (obv dagloon, peildatum 1 juli 2022)
  • Je weet tijdig waar je aan toe bent (geen standby diensten zoals bij strandtenten). De planning wordt enkele weken van tevoren gedeeld.
  • We houden rekening met je hockey verplichtingen, toetsweken, examens.
  • Tijdens de vakanties zijn er doorgaans geen diensten en kan je zelf op vakantie of ergens anders werken.

Wat zijn de bruto uurlonen?
  • 16 jaar 8 euro
  • 17 jaar 9 euro
  • 18 jaar 10 euro
  • 19 jaar 11 euro
  • 20 jaar 12 euro
  • 21+ jaar 14 euro

Wat zijn de vereisten?
  • Bijna 16 jaar of ouder
  • Beschikbaar op een dagdeel in het weekend en af en toe een vrijdagavond. Evenementen in overleg.
  • Het betreft meestal 1 shift per weekend maar neem ook contact op als dit teveel is.

Ben ik mijn hele dag of avond kwijt?
Zoals je weet zijn er gedurende het seizoen intensieve en rustige perioden. De shifts tijdens de veldcompetitie staan hieronder. Het definitief afsluiten kan soms wat later zijn maar je kan op zaterdagavond nog prima naar een feestje of op de zondag je huiswerk maken.
zaterdag
08.00 - 14.30
zaterdag
14.30 - 20.30
zondag
10.00 - 14.00
zondag
14.00 - 19.00

De tijden van de shifts tijdens de zaalcompetitie kunnen afwijken net zoals de tijden bij evenementen en feesten.

Bij wie kan ik meer informatie krijgen?
Wil je weten of het echt wat voor je is of heb je vragen die hier niet zijn beantwoord? Of twijfel je en wil je een keer kennismaken? Neem contact op met Martine van de Barcommissie via 06-22384746 of stuur een mailtje naar [email protected].

We horen graag van je!