Hockey & Trainingen

Maak een mooi spandoek voor Dames 1 donderdag en ook jij kan winnen!

Nieuws afbeelding 30-5-2022
Aanstaande donderdag wordt weer een superspannende wedstrijd gespeeld in de Play-offs. Alliance Dames 1 speelt om 20.30 thuis tegen HBS Dames 1 de eerste wedstrijd van de serie om promotie naar de promotieklasse.

Kom onze dames aanmoedigen en maak zelf of met je team, je gezin, buren of vrienden een supermooi spandoek! Zorg dat tijdens de wedstrijd iedereen je spandoek kan zien. Na de wedstrijd zullen de dames dan met de mooiste drie spandoeken op de foto gaan. En mag je daarna bij Kees een portie Alliance bitterballen afhalen.

Let op, spandoeken mogen niet het veld op kunnen waaien dus hang ze op aan de buitenzijde van het net of hou ze zelf langs de lijn omhoog.

Dus, maak een spandoek, zorg dat ie goed zichtbaar is en win een foto met Dames 1 en meld je aan de bar.

Hup Alliance!