Bar & Clubhuis

Eindejaars Team BBQ's op Alliance - Meld je aan!

Nieuws afbeelding 10-5-2022
Het einde van dit hockeyseizoen nadert en dus is het tijd om met je team en alle aanhang de eindejaars BBQ’s op Alliance in te plannen. Een leuke gelegenheid om samen met elkaar het seizoen af te sluiten onder het genot van een hapje en een drankje. Ouders, broertjes, zusjes zijn natuurlijk ook welkom.
Met de komst van Kees op de club gaan we er feestelijke avonden van maken. De muziek gaat aan, zonnetje erbij, kom maar op met die gezelligheid!

Op donderdag 2, woensdag 8 en vrijdag 10 juni gaat om 17.00 de BBQ aan.
Prijs p.p. is €10,00 voor een geheel verzorgde BBQ.

• Aanmelden kan - door de coach of manager! - via deze link naar het reserveringsformulier.
  • Geef het aantal aanwezigen door, gewenste aanvangstijd eten (tussen 17.00 en 21.00) en evt dieetwensen (vegetarisch, glutenvrij etc.), je kan de keuzes op het formulier later nog aanpassen.
  • Afrekenen doet de coach/ manager op de dag van de BBQ aan de bar
  • Sluitingsdatum: 2 dagen voor aanvang
  • Aanmeldingen die binnen 48 uur tot de BBQ worden geannuleerd, worden in rekening gebracht i.v.m. inkoop
  • Per avond minimaal 30 personen, maximaal 100
  • Wees er snel bij, want VOL = VOL
  • Bij verwacht slecht weer zullen we naar alternatieve data uitkijken.

Reserveren kan via dit formulier.

We hopen jullie op de BBQ-avonden in grote getale te mogen ontvangen!

Als je vragen hebt, kan je een e-mail sturen naar: [email protected].

Hartelijke groet,
namens de gehele Barcommissie
Kees, Suzanne, Martine, Astrid en Shira.