Alle Senioren

MHC Alliance start tweede Sevens-team!

Nieuws afbeelding 3-5-2022
In het zomerblok start Alliance met het tweede Sevens-team!

De Sevens-competitie is een verrijking van het huidige aanbod voor senioren naast de zondagcompetitie en de doordeweekse trimmersgroepen. De wedstrijden zijn op vrijdagavond met meerdere teams uit de poule samen op één locatie. Een team speelt op een avond twee wedstrijden van 25 minuten met zeven tegen zeven, zonder keeper. Daarna het altijd gezellige derde deel in het clubhuis. Je kunt je opgeven per blok van 10 weken waarbij je om de week speelt.

Alliance heeft inmiddels 1 gemixt Sevens hockeyteam en we gaan starten met een tweede team. We wensen beide teams veel succes en veel plezier in de nieuwe ronde!

In september zal weer een blok starten. Je kan jezelf aanmelden of met anderen samen. Wil je meer weten? Stuur dan een e-mail naar [email protected]

Met sportieve groet
Carlijn van der Schoot - Zuure