Commissies

Vrijwilligers voor Bitjes & Nopjes, Arbitragecommissie en Wedstrijdtafel gezocht!

Nieuws afbeelding 8-4-2022
Hou je ervan dat zaken goed geregeld zijn? En vind je het fijn om vooruit te plannen? Of denk je graag mee hoe we iets eenvoudiger kunnen organiseren? Wil jij een bijdrage leveren aan dat er scheidsrechters op het veld staan? Of word je enthousiast om jonge kinderen kennis te laten maken met onze sport?

Voor een aantal functies zijn we nu op zoek naar versterking:
Categorieleiding
  • Coördinator Bitjes & Nopjes
Arbitragecommissie
  • Planner Zondagcompetitie
  • Coördinator Opleidingen Ouders
  • Coördinator Opleidingen Spelers vanaf B-Jeugd
Wedstrijdtafel
  • Gastvrouw/heer op wedstrijdzaterdagen

Over bitjes en nopjes en de wedstrijdtafel kan onze verenigingscoördinator Klaske Kramer je alles vertellen. Maurits van der Heijden is voorzitter van de arbitragecommissie en kan goed uitleggen waarom het plannen en opleiden van scheidsrechters belangrijk en leuk is.

We hebben de vacature pagina (link) op de website geactualiseerd. Daarop staan bovenstaande vacatures met een uitgebreide beschrijving. We zullen de komende tijd de vacature pagina uitbreiden met overige functies. Heb je algemene interesse om te helpen dan komt de vrijwilligerscommissie graag nu al met je in contact.

De vereniging zijn we zelf! En bestaat uit leden die het samen mogelijk en vooral leuk maken. We zijn voor het merendeel vrijwilligers en zijn trots op wat we bereiken als vereniging, als hockeyclub, als MHC Alliance!

Dus iedereen doet mee. Denk je dat je ook een steentje kan bijdragen? Er komen regelmatig plekken vrij om onze mooie club draaiende te houden. Vele handen maken licht werk en samen kunnen we veel voor mekaar krijgen.

Heb je interesse? Of een vraag? Stuur dan een e-mail naar [email protected] of benader één van de bestuursleden of natuurlijk de contactpersoon die bij de vacature staat vermeld.

Met hulpvaardige groet,
de vrijwilligerscommissie