Alle Senioren

Maak kennis met de Dames Veteranen B. Met de B van....

Nieuws afbeelding 31-3-2022 Wie zijn Dames Veteranen B?
De B staat in ieder geval voor Bier en Bitterballen maar meer nog voor Bijzondere Band …en voor (Bijna) het leukste team van Alliance dat elk jaar Beter wordt (zeker door training van Jarrit samen met de heren op woensdagavond !).

Al jaren spelen we samen, en sommigen al vanaf hun jeugd bij deze club. En na twee keer Barcelona gaan we in juni weer samen naar een toernooi in Valencia (spreek uit Balencia 😁). Sinds enige tijd heten we trouwens Dames 30 B… die 30 is toegevoegd, denken wij, omdat sommigen van ons kinderen hebben van rond de 30…En omdat we natural Beauties zijn (dus zonder Botox).

We zijn Buitengewoon gezellig en genieten, elke zondag weer, van hockey en van elkaar!

Met Bevlogen groet,
Dames 30B

Het team speelt 2e klasse en de wedstrijden volgen via deze pagina op de website van Alliance.

Heb je interessante weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Mail naar [email protected].