Bar & Clubhuis

Terugblik op afscheid van Robert Hannema

Nieuws afbeelding 23-1-2022 Gisteren, 22 januari 2022 was de laatste dag dat Robert bij Alliance in functie was en we hebben op een mooie manier afscheid genomen. Ondanks de beperkingen ware vele leden gedurende de dag in het clubhuis om hem te bedanken voor zijn inzet afgelopen jaren. De senioren hebben een blijvend compliment als aandenken in de bar geschroeft.

In dit bericht de kiekjes van vele aanwezigen. En een mooie compilatie van herinneringen die achter de bar als film op een scherm werd getoond (dank aan Hans Roerink voor samenstelling en realisatie).

Tevens op verzoek van Robert onderstaande woorden die hij aan de nieuwsredactie heeft gestuurd met verzoek deze te publiceren.

Beste Alliancers,

Wat een onvergetelijke dag is deze laatste dag voor mij geweest,  dank daarvoor.

Jeugdteams voortaan geen mailtjes meer retour met " Gezellig dat jullie komen eten......dit is het menu waar jullie uit kunnen kiezen " en senioren " Dit is écht....de laatste ronde ".

Veteranen bedankt voor het naamplaatje, het is inmiddels geplaatst op de bar, dus is dus voortaan de plaats waar jullie de pitchers kunnen bestellen.

Bestuur bedankt voor het vertrouwen,  alle commissie dank voor de samenwerking en tenslotte de Barcommissie......deze samenwerking is altijd als een geolied team te werk gegaan om het clubhuis als tweede thuis te maken, waar je je niet alleen sportief maar zeker ook sociaal kan ontwikkelen, ook in moeilijke tijden zie je wat een vereniging zoals Alliance voor de leden kan betekenen.

Wens mijn opvolger veel succes en hoop dat hij/zij zijn eigen "Touch" aan de bar kan geven om de sfeer nog meer te optimaliseren.

Tot snel......
Groet, Robert Hannema

Heb je ook interessante weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Mail naar [email protected].

Daan Schutte

24-1-2022 @ 16:26:24 |😣😣😣