Bestuurstafel

Update coronamaatregelen op de club

Nieuws afbeelding 28-8-2021
De trainingen zijn weer begonnen en de eerste oefenwedstrijden zijn ingepland, binnenkort begint de competitie. Op de openingsdag op 28 augustus komen we met veel leden bij elkaar voor de start van het nieuwe seizoen.

Het Coronavirus is er helaas nog steeds zodat er ook nog beperkingen gelden. Toch hopen we dat we een zoveel mogelijk normaal seizoen kunnen draaien.

De volgende lijn hanteren we momenteel binnen Alliance (gebaseerd op KNHB regels):
  • Publiek/ouders zijn weer welkom;
  • Alle volwassenen houden 1,5m afstand van elkaar en van jeugd van 13 jaar en ouder;
  • Op het terras en binnen moet men zitten, op afstand;
  • Op zaterdag wijst elk thuisspelend team een ouder aan als Corona steward met geel hesje. Hiermee maken we zichtbaar dat er nog altijd restricties zijn;
  • Er geldt een registratieplicht op de club voor iedereen die geen ‘actieve’ rol heeft – bijvoorbeeld een ouder die komt kijken => http://www.mhc-alliance.nl/registratie of maak gebruik van de QR codes die op de club hangen.
Houd altijd de website van Alliance in de gaten voor de laatste maatregelen.

Clubhuis
Zoals hierboven ook aangegeven, er gelden voor het clubhuis (horeca) strengere regels dan voor de rest van het terrein. De bar is open voor afhalen, maar we kunnen daarnaast alleen zitplaatsen aanbieden en dus is de capaciteit van het clubhuis inclusief terras beperkt. Reserveer zoveel mogelijk met je team bij Robert ([email protected]).

Alleen samen krijgen we het coronavirus onder controle!
We zijn met z'n allen verantwoordelijk voor het naleven van de maatregelen. Volg de instructies van stewards en personeel op.

MHC Alliance wenst iedereen een sportief en gezellig verblijf op onze club toe.

Met sportieve groet,
Het Bestuur