Bar & Clubhuis

Enthousiaste barmedewerkers gezocht!

Nieuws afbeelding 14-9-2021
Met het versoepelen van de Corona regels wordt het weer druk in de bar! En dat is goed nieuws want gezelligheid is een belangrijk onderdeel van de vereniging.

Ook de barcommissie is hier blij mee en doet haar best om met het personeel klaar te staan voor team lunches, maaltijden, borrels en BBQ’s en de altijd gezellig derde helft.

We hebben al nieuwe medewerkers mogen verwelkomen maar nog niet genoeg en zoeken enthousiaste SENIOR en JUNIOR Barmedewerkers.

- Senior Barmedewerker: ca. 5 tot 10 uur per week 1 à 2 bardiensten, doordeweeks op vaste tijden in de middag/ avond. Minimumleeftijd 21 jaar.

- Junior Barmedewerker: ca. 4 tot 7 uur per week. Op vrijdag middag/ avond, in weekenden en op events. Minimumleeftijd 16 jaar.

Wil je werken in een gezellige sfeer, met horeca verantwoordelijkheid en verdien je graag wat meer dan je vrienden die bij de supermarkt werken? Reageer dan direct.

Of bel Nick Brugman (voorzitter Barcommissie) 06-12971589
Of kom langs op de club en vraag naar Robert Hannema (Horeca Manager)
Je mag ook reageren als je geen lid bent.

Met sportieve groet
de Barcommissie