Wedstrijdsecretariaten

Onderlinge regionale wedstrijden voor de ABCD en 8E jeugd op 5 en 12 juni!

Nieuws afbeelding 1-6-2021
Aan het einde van dit bijzondere hockeyseizoen mogen we weer met de jeugd tegen andere clubs in de buurt spelen! Dat is goed nieuws en hebben we meteen omarmd.

We hebben met Bennebroek / Spaarndam / Haarlem / Saxenburg / Strawberries voor de ABCD 11-tallen op zaterdag 5 juni en zaterdag 12 juni nieuwe wedstrijden ingepland. Eindelijk weer tegen een andere club en misschien ook wel bij de andere club. Weer eens ervaren hoe dat is. De laatste keer was oktober 2020 dat we dat deden.

Voor de 8E teams hebben we op zaterdag 5 juni ook wedstrijden tegen andere clubs kunnen inplannen. Zaterdag 12 juni blijven de onderlinge wedstrijden die al gepland waren staan.

De wedstrijden staan uiterlijk woensdag 2 juni in LISA en dan ook in de app. Check dan de tijden en locatie, deze kunnen dus anders zijn dan dat er nu in staat!

Voor de F en 6E teams is het helaas niet gelukt om tegen de andere clubs wedstrijden in te plannen. Deze wedstrijden blijven op de zondagen staan zoals gepland.

Voor  de goede orde voor (met name) de uitspelende teams: Corona maatregelen gelden uiteraard nog steeds. Bij voorkeur alleen coaches mee. Ga op de fiets als het kan, draag mondkapjes als je samen met de auto gaat. Neem kennis van de regels van de club die je bezoekt.

Iedereen veel plezier de laatste 2 wedstrijden!

Met sportieve groet,
Klaske Kramer