TEUN DE NOOIJER - ZA 26 SEPT.

Nieuws afbeelding 18-9-2009 Altijd al eens willen hockeyen met Teun de Nooijer? Dat kan! Op zaterdag 26 september is Teun de Nooijer aanwezig op Alliance tussen 12.00 – 13.00 uur . Deze ochtend/middag staat ook in het teken van een speciale actie van ABN AMRO en Alliance. Vanaf  26 september krijg je namelijk bij het openen van een Eurostylerekening, dat gebeurt natuurlijk bij ABN AMRO op kantoor in Heemstede, gratis een hockeystick OF tennisracket OF een voetbal cadeau! Wees er snel bij! De hockeystick, tennisracket of voetbal is beschikbaar voor alle jeugdleden van Alliance die tijdens de actieperiode een Eurostylerekening afsluiten. De voorraad is beperkt, dus wees er snel bij!

Eurostylerekening
Ben je jonger dan 18 en wil je zelf al je bankzaken regelen? Dan is de Eurostylerekening geknipt voor jou. Geld sparen, opnemen en zelf pinnen of chippen met je speciale Eurostyle wereldpas! Kijk op www.abnamro.nl/eurostyle voor meer informatie over deze rekening.

Op zaterdag 26 september zijn Teun de Nooijer en een team van ABN AMRO medewerkers tussen 12.00 -13.00 uur op de velden van Alliance aanwezig om deze actie bij alle leden onder de aandacht te brengen.

Tijdens deze middag kun je onder andere:
    •    Een handtekening van Teun krijgen,
    •    Samen met Teun op de foto,
    •    Stick-try-out doen.

Wil jij de Eurostyle rekening met deze mooie hockeystick, tennisracket of bal in je bezit krijgen, zorg dan dat je zaterdag 26 september bij Alliance aanwezig bent!

Tot op de velden!

Namens ABN AMRO