Hockey & Trainingen

MHC Alliance ABCDEF teams spelen de Nations League in april

Nieuws afbeelding 6-4-2021
Komende weken is het zover! De MHC Alliance Nations League gaat komend weekend, op 10 april van start. In totaal 100 landen (!!) zullen uitkomen in poules van 4 en strijden om de begeerde Nations League-trofee!

We willen hiermee, nu we helaas nog geen competitie mogen spelen, de onderlinge wedstrijden een extra impuls geven. De landenteams bestaan uit een mix van jongens en meisjes en leeftijden uit de ABCDEF categorieën. Door deze mix willen we het clubgevoel (samenspelen met andere leden van de club) vergroten. Door het spelen met en tegen andere tegenstanders en vaak ook met een andere coach hopen we dat we ook van elkaar nieuwe dingen kunnen leren!

Elk team heeft een coach toegewezen gekregen en de wedstrijden staan onder leiding van scheidsrechters van het betreffende landenteam. Elk team zal hiervoor per wedstrijd één scheidsrechter leveren. De landen hebben een eigen kleur. Het is de bedoeling dat je in een shirt in die kleur speelt. In het overzicht onderin dit nieuwsbericht kan je zien welke kleur bij welke land hoort.

De teams en de wedstrijden staan allemaal op de Alliance site en in de app. De coaches kunnen het hele team mailen om door te geven hoe laat en waar het team afspreekt, wie de scheidsrechter is en wie de keeper is etc Dit kan via de website als je bent ingelogd als jezelf (of via de login van zoon/dochter). Voor inloggen zie optie rechtsboven in het scherm (https://team.lisa-is.nl/login). Achter de login kies je voor Team - Email team. Selecteer het landenteam.
Via menu Ik - Overzicht > teams kan je een speler uit een team selecteren om de contactgegevens in te zien voor als je een appgroep wilt maken bijvoorbeeld. Dat kan ook in de app via menu ...Meer - Zoek leden

Niet alle teams hebben een vaste keep. Voor de teams die geen vaste keeper hebben, neemt de coach de keepersspullen van zijn / haar normale team mee. Als dit niet kan, laat het weten, dan regelen we de keepersspullen op een andere manier.

Om er toch een soort van competitie van te maken willen we graag de uitslagen bijhouden. De coaches sturen na de wedstrijd een e-mail naar het wedstrijdsecretariaat ([email protected] voor de 11tallen en [email protected] voor de jongste jeugd teams) met de uitslag van de wedstrijd.

We gaan deze competitie spelen op:
Zaterdag 10, 17 & 24 april voor de ABCD en 8E teams
Zondag 11, 18 & 25 april voor de 6E en F teams.
Let op: het laatste weekend is het 1e weekend van de meivakantie. Er zijn dan dus wedstrijden!

Wij wensen alle spelers en begeleiders van de teams veel plezier in de komende periode!

Met sportieve groet,
Milou, André en Jarrit