Hockey & Trainingen

Jong-Senioren welkom bij Alliance!

Nieuws afbeelding 17-3-2021
Alliance wil doorbouwen op het succes van afgelopen jaren en zoekt per direct Jong Senioren die zich willen aansluiten bij onze Dames of Heren in aanloop naar het seizoen 21-22. Iedereen in de leeftijd 17 t/m 25 jaar is welkom! Voor elk niveau hebben wij een passend team.

In de afgelopen jaren hebben we intensief gewerkt aan een goede basis voor de Jong-Senioren binnen Alliance. Dat dit succesvol was, werd al snel duidelijk toen de mannen HJ1 in 2017 landskampioen werden! (verslag en foto's op hockey.nl) Bij de Dames-Jong haalden wij zelfs de Overgangsklasse.
Momenteel spelen onze teams mee in de hoogste regionen van de Jong-Senioren-Competities en hebben we de ambitie om weer landskampioen te willen worden.

HJ1 is voor seizoen 21-22 benoemd als opleidingsteam voor Heren 1 en valt onder de tophockeylijn van Alliance. DJ1 is benoemd als prestatieteam en gaan we begeleiden en aanmoedigen om weer in de hoogste klasse uit te komen.

Ga jij voor het allerhoogste? Neem dan contact op met de categorieleiders om deel te nemen aan de selectietrainingen. Vind je het gewoon super gezellig om met leeftijdsgenoten te hockeyen en na de wedstrijd een geweldige ‘3e helft’ te hebben? Dan ben je bij Alliance zeker aan het juiste adres. De club vindt het belangrijk dat deze leeftijdsgroep zich thuis voelt op Alliance. Als extra aanmoediging is er een gereduceerde contributie. Om te zorgen dat het goed geregeld is en je altijd een contactpersoon hebt, zijn er twee categorieleiders.

Want zeg nou eerlijk… je gaat toch niet stoppen met hockey als je 18 bent? Je blijft natuurlijk gewoon lekker ballen met je vrienden en vriendinnen. En na de wedstrijd pret op een TD in Kennemerland of Amsterdamse Bos. Hoe leuk is dat?!

Heb je vragen of wil je je meteen aanmelden? Bel of app dan gerust met de categorieleiders.

Met sportieve groet,
Heren Jong: Helouise Vermeulen 06-18656768