Commissies

Even voorstellen: Bas van der Kaa, Categorieleiding Dames Senioren

Nieuws afbeelding 15-3-2021
We willen graag dat de leden, ouders en andere betrokkenen bij onze vereniging bekend zijn met de commissies en functies die MHC Alliance heeft, wie daar hun bijdrage aan leveren en waarom dat belangrijk is. Deze keer maken we kennis met Bas van der Kaa. Hij is deze maand gestart als categorieleider.

Vrijwilliger sinds: 2017
Functie: Categorieleiding Dames Senioren
Aantal uren (gemiddeld) per week: 1

Wie ben je en wat doe je?
Ik ben Bas van der Kaa en ben binnen Alliance verantwoordelijk voor de Categorie Dames Senioren. Het is de bedoeling om voor deze enthousiaste groep hockeysters een sfeer te creĆ«ren die zowel gezelligheid als prestatie combineert. We willen vanuit de club constante aandacht hebben voor behoud van deze leeftijdscategorie.

Hoe ben je in de rol van de Vrijwilligerscommissie terecht gekomen?
Ik ben door Olivier van Nieuwenhuizen gevraagd om de Dames Senioren en Jong Senioren categorie (17-25 jaar) te leiden. Op dit moment dus niet de veteranen.

Hoe bevalt het?
Het is een mooie uitdaging om de reeds bestaande plannen voor de Categorie Dames Senioren verder te mogen uitbouwen zodat we in de toekomst nog meer gezelligheid en prestaties kunnen verwachten van deze enthousiaste groep jongeren.

Hoe ervaar jij Alliance?
Alliance is een familieclub waarbij plezier en prestatie goed samengaan. Ik heb de afgelopen jaren diverse teams van de jongste jeugd getraind, gecoacht en als spelbegeleider of scheidsrechter ondersteund tijdens wedstrijden. Ik kijk ernaar uit om  met dezelfde passie en inzet voor de categorie Dames Senioren aan de slag te gaan.

Als je contact wilt opnemen met Bas kan dat via [email protected].