Hockey & Trainingen

JEUGDWEDSTRIJDEN OP ZONDAG

Nieuws afbeelding 9-9-2009 Zoals velen weten, kampt Alliance met een veldcapaciteit probleem.  Doordeweeks laat dat nauwelijks tot geen mogelijkheid te schuiven met trainingen. Op de zaterdagen zullen in sommige gevallen thuiswedstrijden uitgespeeld moeten worden op Saxenburg of Zandvoort, of zullen Alliance teams die tegen elkaar spelen, op zondag gepland gaan worden. Daarom vragen wij aan alle teams en spelers een flexibele houding. Op dit moment is het niet anders. Volgend seizoen hopen wij dat met een extra veld deze problemen tot het verleden behoren. Het wedstrijdsecretariaat draait op volle toeren, want iedereen zal begrijpen dat het plannen van de zaterdagen een enorme klus is geworden. Daarbij komt nog dat wij afhankelijk zijn van de informatie die de bond ons aanlevert. Pas deze week is de definitieve poule indeling bekend gemaakt. Het daadwerkelijk plannen van thuis- en uitwedstrijden, kon dus nog maar kort geleden beginnen. Vele vrijwilligers maken op dit moment overuren of hebben die de afgelopen tijd gemaakt. Zij zorgen er voor dat de trainingen geregeld zijn, de wedstrijden gepland, de fluitisten aangesteld en ga zo maar door. Ik denk daarbij aan de Materiaal commissie, de Arbitrage commissie, het wedstrijd secretariaat, de categorieleiding, de AHA commissie en dan heb ik waarschijnlijk nog niet iedereen genoemd. Al die vrijwilligers doen dat belangeloos voor de vereniging en jullie als spelers. Dat verdient veel lof en groot respect.  Aan spelers en coaches het verzoek om daarmee rekening te houden, als in de planning zaken anders blijken te lopen dan verwacht. Het verenigingsbelang gaat hier boven het belang van leden of teams. Uiteraard zullen wij de lasten (extra uit spelen en/of op zondag spelen voor de jeugd) zo gelijk mogelijk over de teams verdelen. Daarnaast spannen wij ons zeer in om alle informatie zo tijdig mogelijk bij jullie te krijgen.

Met sportieve groeten,

Franck Dellenbag