BEACHHOCKEY-TOERNOOI SISSY BOY

Nieuws afbeelding 26-4-2009 ALLIANCE sponsor Sissy Boy nodigt op zaterdag 20 juni jeugd leden (12-16 jaar) van door SB gesponsorde clubs uit voor een BEACH HOCKEY TOERNOOI bij het SISSY BOY strandpaviljoen in Bergen aan Zee. De organisatie en uitvoering is in handen van Bovenlander en Bovenlander. Deelname kost 12,50  per persoon (inclusief drankjes, snack en broodje). Schrijf je gauw in (vóór 21 mei!) met een team van 7 personen door bijgaand formulier in te vullen en te mailen aan onderstaand adres. Voor de ouders, broertjes en zusjes en ander publiek is het heerlijk toeven in het strandpaviljoen en aan zee.