Categorie Dierentuin

Test-schema toekomstige F categorie (huidige Benjamins)

19-4-2009 Beste jongens en meisjes uit de Dierentuin en ouders/verzorgers natuurlijk ook,

Vrijdag 24 april a.s. worden de testjes gehouden. Dit staat gepland op de hele middag van 13:00 tot 18:00 uur. In de linkerkolom op het schema staat jouw persoonlijke aanvangstijd. De testjes duren ca. 45 minuten. Zorg dat je minimaal 15 minuten van tevoren aanwezig bent. Ga vervolgens naar de wedstrijdtafel om te melden dat je aanwezig bent en een hesje met rugnummer op te halen, deze worden door de club verzorgd.
In bijgaand schema staan de details verder vermeld.

Mocht je naar aanleiding van deze mail of het schema nog vragen hebben, stuur dan een mail naar [email protected].

De technische leiding, alle trainers en de AHA commissie wensen jullie veel plezier en succes!
Bijlage