Alliance winter events met 750 deelnemers een succes!

Nieuws afbeelding 13-2-2020
Zaalhockey en fun in de kerstvakantie
In de tweede week van de kerstvakantie vond de derde editie plaats van het Alliance Oliebollen zaaltoernooi in het Kennemer Sportcenter in Haarlem. Meisjes en jongens uit de B-, C- en D-categorie speelden met 59 teams en ruim 600 spelers op het uitverkochte toernooi. Een idee van enkele ouders dat werd voortgezet als traditie voor de club, dat inmiddels landelijke bekendheid kent.

De Alliance teams die deze winter (helaas) geen zaaltraining hebben, konden zich inschrijven voor het toernooi met drie velden ter voorbereiding van de zaalcompetitie. Maar liefst 18 teams waren aanwezig waar naast het spelen van wedstrijden ook aandacht was voor de spelregels en het beter leren kennen van het team. Natuurlijk ontbraken de (750!) oliebollen niet!

Glow in the dark
Nieuw dit jaar was de Glow in the dark clinic voor de E8-tallen. Dames 1 organiseerde speciale trainingen met tips en tricks voor de nieuwkomers in de zaal. Het spectaculairste waren de wedstrijdjes in de Glow in de dark zaal met reflecterende lijnen, goals, ballen en kleding! Met 125 deelnemers van Alphen tot aan Den Helder was dit event niet alleen uitverkocht maar had Alliance zich ook ver buiten de regio op de kaart gezet.

Foto's en filmpjes van deze events kun je vinden op oliebollenzaaltoernooi.nl

Meehelpen aan een meer bruisende club?
Deze activiteiten maar ook het 'Kaatje Bitterberg' familietoernooi, het 'Beachbam' jongste jeugdtoernooi, het 'Friendshiptoernooi' voor veteranen en trimmers en het nieuw leven in te blazen 'Paastoernooi' zorgen voor meer experience op de club. Naast het plezier dat we op deze manier kunnen hebben van de sport zijn deze activiteiten ook een uitstekende mogelijkheid om elkaar ook (beter) te leren kennen. Bovendien draagt het bij aan het imago van Alliance.

Word jij blij van organiseren of wil je hier juist meer van leren? Ben je meer van de concepten, van de marketing, content of juist van de techniek zoals Wordpress? Of wil je gewoon meebouwen aan het verenigen van onze club?

Meld je dan aan, we kunnen je hulp goed gebruiken!

Bart Smulders
Toernooi coördinator en experience marketeer

Herre Kleuver

13-2-2020 @ 15:24:55 |Geweldig weer Bart en alle andere vrijwilligers!