Bestuurstafel

Daan Beekhuis - nieuwe voorzitter Alliance

Nieuws afbeelding 31-1-2020
Met veel plezier stel ik me aan u voor als de nieuwe voorzitter van Alliance. In 2013 ben ik met onze oudste dochter, Eline, de wereld van Alliance binnengelopen. Onze jongste, Frederique, volgde 4 jaar later. (De middelste, Teun, voetbalt). En net als velen van u ben ik als coach actief (nu M8E1 Groen), fluit ik af en toe een wedstrijd en sta ik met veel plezier langs het veld te kijken naar de verschillende wedstrijden.

Mijn hockeycarrière begon ongeveer 40 jaar geleden bij EMHC in Eindhoven, sinds 2 jaar onderdeel van hockeyclub Oranje-Rood. Tijdens mijn studententijd heb ik gehockeyd bij de Delftsche Studenten. Daarna volgde een Haagse periode bij HC Klein Zwitserland. En nu dus Alliance.

Het afgelopen halfjaar is er een hoop veranderd in het bestuur, het bestuur is uitgebreid met 2 extra leden en de meerderheid van de bestuursleden is nieuw. Er is veel nieuwe energie en er zijn goede ideeën. Taken zijn opnieuw verdeeld, ambities zijn op nieuw geformuleerd. Dit geeft een mooie basis voor een goed bestuur. Ik heb erg veel zin om met dit enthousiaste team Alliance te gaan leiden.

Ik hoop u snel op Alliance te mogen begroeten.

Herre Kleuver

1-2-2020 @ 16:01:27 |Heel veel succes Daan op onze mooie club