Bestuurstafel

Kerstgroet van het bestuur

Nieuws afbeelding 19-12-2019

Na een mooie start van het huidige seizoen staan de feestdagen (eindelijk) voor de deur. Velen van ons vieren deze kerstperiode met familie en vrienden en kijken terug op het afgelopen jaar. Allereerst willen wij iedereen een heel fijne en mooie kersttijd toewensen.We hopen dat jullie tijdens deze periode van rust en ruimte ook positief terugkijken op het hockeyseizoen "so far”. Onze intentie is om de vereniging een plek te laten zijn waar iedereen zich kan ontwikkelen, als sporter en als mens. Enkele reflectie vragen die we jullie daarom willen stellen zijn:

-In welke 3 woorden kun je het afgelopen jaar samenvatten?

-Wat is de meest waardevolle les die je dit jaar hebt geleerd?

-Welke zaken laatje achter in 2019 en neem je niet meer mee in 2020?

Natuurlijk, er is nog zoveel meer om op te reflecteren maar het gaat erom dát we ons vragen stellen die ertoe leiden dat we onszelf kunnen blijven ontwikkelen. Naast ontwikkelen van jezelf is het uiteraard van belang dat we als vereniging ook groeien. Alle bestuursleden willen zich daarvoor inzetten. Maar wat bedoelen we dan met groeien als vereniging? Hierna enkele thema’s waarmee we begonnen zijn om groei van de vereniging in te vullen.

-Duurzaamheid: we willen maatschappelijk bijdragen door te groeien als duurzame club.

-Vrijwilligers: hoe gaaf is het als iedereen zich belangeloos zou inzetten voor de club!?

-Bruisende club: ons doel is om de club te laten groeien en bloeien als bruisende club op en naast het veld, 7 dagen per week.

Ook sturen wij aan op een vereniging waar men zich onderling sterk verbonden voelt op basis van een gedeelde set aan waarden. Voor nu strekt het vanzelfsprekend te ver om daar op in te gaan. Maar houd de kalender in 2020 in de gaten voor de volgende ALV. Op dit belangrijke platform gaan wij graag op inspirerende wijze de dialoog aan met velen van jullie over hoe we als club, als team en als individu van elkaar kunnen leren.

Dan nog even terug naar de orde van de dag. Ons eerste evenement dat we als club in 2020 organiseren is het Oliebollenzaaltoernooi (https://oliebollenzaaltoernooi.nl/) en de Glow in the Dark zaalhockeyclinic ( voor inschrijving klik hier)

Schrijf je in als je dat nog niet hebt gedaan. We beginnen het jaar met elkaar op een superleuke en sportieve manier!

Rest ons voor nu iedereen nogmaals hele fijne dagen en een voorspoedig 2020 toe te wensen.

Met vriendelijke groeten,

Bestuur MHC Alliance