Hockey & Trainingen

Gezocht: Teammanager Heren 1

Nieuws afbeelding 19-8-2019

De selectie van Heren 1 is bekend! Dit jaar gaan ze weer vol aan de bak om mooie wedstrijden op de mat te leggen.

De staf bestaat uit Sjoerd Wolters (trainer/coach), Robert van Kalkeren (Assistent), Koen Paulus (video) en Matthijs de Boorder (Keeperstrainer). Om te zorgen dat de staf en het team zich 100% kan focussen op het technische en tactische aspect van hockey, is er ruimte voor een nieuwe manager. Je bent nauw betrokken bij het team en zorgt dat alles er om heen wordt geregeld. Denk aan sponsorkleding, teamweekend, lunches, wedstrijdformulier, scheidsrechters etc.

Je wordt ingewerkt door Saskia Endlich die het 2 jaar heeft gedaan. Een heerlijke rol voor een regeltalent met affiniteit met hockey.