Hockey & Trainingen

Dames 1 wint de laatste Play-Out wedstrijd in Groningen!

Nieuws afbeelding 17-6-2019

Wat was het spannend.... de afgelopen dagen!. Donderdag verloor onze Dames 1 met 1-0 in Groningen van GCHC. Zaterdag revancheerde Dames 1 zich uitstekend met verdiende 3-2 overwinning thuis op op een volgepakt Veld 2 aan de Sportparklaan.

En gisteren (zondag) trokken onze Dames 1 de derde en beslissende Play-Out wedstrijd naar zich toe met een dik verdiende 0-3! GCHC bleek een geduchte tegenstander te zijn, maar onze meiden lieten zien dat zij terecht thuis horen in de Overgangsklasse.

Het zat vaak niet mee in de competitie, maar in deze Play-outs heeft Dames 1 laten zien dat je naar veel tegenslagen kunt opstaan en kunt strijden voor je positie - "Vele petjes af...!!". De hele club is natuurlijk zeer trots op jullie teamprestatie!

Kiki Rijnink

17-6-2019 @ 12:23:12 |Als leeuwinnen gestreden en verdiend gewonnen. Geweldig gedaan dames en natuurlijk ook Kas, Charlie en Ingeborg.

Kiki Rijnink

17-6-2019 @ 12:43:29 |Zie dat ik op Kiki's naam een reactie heb geplaatst, maar was dus van mij, Dino Rijnink.

Irene Tuininga

17-6-2019 @ 13:17:27 |Super meiden we zijn trots! Na de winterstop ging het moeizaam maar jullie hebben je heel goed herpakt. Karakter👍💪complimenten voor Kasper, Charley en Ingeborg🤣 Nu genietenvan de zomer