Hockey & Trainingen

Dames 1 speelt Play-Outs: ze hebben onze steun nodig!!

Nieuws afbeelding 10-6-2019
Komende week is een belangrijke week voor Dames 1 en dus ook voor heel Alliance.
In een best-of-three hebben ze de kans om in de Overgangsklasse te blijven. De tegenstanders zijn de Dames 1 van GCHC (Groningen)!

De data zijn:
- donderdag 13 juni spelen ze uit. Start 20.30 uur
- zaterdag 15 juni een thuis wedstrijd. Start 12.30 uur
- zondag 16 juni, indien nodig een uitwedstrijd. Start 12.30 uur

De dames hebben onze steun hard nodig. Via dit bericht roept het bestuur iedereen op te komen en de dames aan te moedigen (ook in Groningen - zie hieronder). Spandoeken en veel lawaai zijn toegestaan (vuurwerk niet!!)

Zet de data en tijden alvast in je agenda.
Laten we er met z'n allen voor zorgen dat Dames 1 in de Overgangsklasse blijft!!!

Wij hopen natuurlijk dat iedereen in groten getale naar het Noorden afreist om onze Dames 1 aan te moedigen!! Om daar een handje bij te helpen regelt Alliance een supportersbus/bussen. De bus zal rond 17.30u vertrekken vanaf de de parkeerplaats van Alliance. (De exacte tijd zal uiterlijk woensdag worden gecommuniceerd). Kosten €25,- p.p. Via de Alliance app en de login van de website kan jij je vandaag en morgen aanmelden. Doe dit graag zsm zodat wij weten hoe groot de bus moet zijn of hoeveel bussen wij moeten regelen!

Anita Hout

11-6-2019 @ 13:28:49 |Fam Hout gaat met 3 personen mee naar Groningen💪💪