HOOFDSPONSOR ABN AMRO DOELGERICHT BEZIG OP ALLIANCE

Nieuws afbeelding 25-3-2009
Op zaterdag zie je al duidelijk aan alle wedstrijdshirts dat ABN Amro de sponsor is. Dat is nu ook uitgebreid met 8 doeltjes, pionnen, hesjes en oefenballen. Kijk maar eens hoe trots M6E12 poseert bij de nieuwe ABN Amro doeltjes!

Voorlopig 8 doeltjes om te kijken hoe het in de praktijk bevalt, dit kunnen er bij een positieve ervaring meer worden. ABN Amro heeft deze materialen geschonken voor de training en wedstrijden van de totale jeugd. Daar zullen ze dan ook worden ingezet. Ga er dus voorzichtig mee om zodat we er lang plezier van zullen hebben.

Op deze manier ondersteunt ABN Amro de ambities van alle jeugdhockeyers van Alliance.