Bestuurstafel

Yannick Koppenol krijgt B.G. Koning Wisselschild

Nieuws afbeelding 26-11-2018
Op de ALV van 22 november 2018 heeft Yannick Koppenol uit handen van voorzitter Herre Kleuver het B.G. Koning Wisselschild ontvangen.

Dit is een blijk van waardering voor zijn enorme inzet op alle fronten binnen Alliance. Yannick is jaren actief lid en voorzitter van het Jeugdbestuur, maakt zijn uurtjes achter de bar, heeft in recordtijd zijn CS+ scheidsrechtersexamen gehaald, fluit met grote regelmaat onbezoldigd jeugdwedstrijden en is sinds kort zelfs bondsscheidsrechter geworden. Kortom, een zeer betrokken jeugdlid die met passie en trots zich op vele fronten inzet voor de club. Een waar voorbeeld. Yannick, bedankt voor dit alles, je hebt het verdiend en dat de vereniging maar van jouw betrokkenheid mag blijven genieten!

Herre Kleuver
voorzitter MHC Alliance

Erik Jan Verhulst

26-11-2018 @ 18:56:14 |zeer verdiend! van harte, Yannick!