Black Friday korting bij OSAKA

Nieuws afbeelding 21-11-2018

Sinds afgelopen zomer zijn wij met jullie vereniging een intensieve samenwerking aangegaan. Soms met een hobbel(tje) maar wij zijn er enorm trots op dat jullie club in kleding van Osaka speelt.

Daarom willen wij graag iets extra’s en exclusiefs voor de leden doen.

Vrijdag 23 november is het over de hele wereld ‘Black Friday’ en daar doen wij ook aan mee. Dat is al goed nieuws maar we doener nog een schepje boven op:

voor jullie start Black Friday al nu en gaat door tot en met 26 november!!

Dit betekent dat je alle beschikbare sticks, tassen, accessoires

en kleding kan kopen met

25% korting

Gebruik onderstaande promo code in de shopping bag en de korting wordt dan automatisch verwerkt. De code is meerdere keren te gebruiken en geldt alleen voor bestellingen via de webshop:shop.osakaworld.com

Promo code:

ALLIANCE25

Laat deze actie het startschot zijn voor al uw Sinterklaas- en Kerstaankopen en voor ons het startschot van meer ludieke acties in de toekomst.

Team Osaka